De afgelopen dagen heeft Multios deelgenomen aan twee grote evenementen in Parijs, in aanwezigheid van Éric Baroni en Linsay Leroy, onze CEO's bij Multios, voor strategische overwegingen voor de Europese industriële en technologische toekomst.
Het eerste hoogtepunt vond plaats in het prestigieuze kader van Palais du Luxembourg (Senaat), ter gelegenheid van een conferentie georganiseerd door deInstituut voor Onderzoek en Communicatie over Europa (I.R.C.E.).
Aangewakkerd door Éric Morel de Westgaver, vertegenwoordiger van deEuropees Ruimteagentschap (ESA)hebben de belangrijkste richtingen van de Europese ruimtelijke strategie, de huidige stand van zaken in de sector, en de toekomstige uitdagingen en kansen aan bod gekomen.
Het tweede evenement vond plaats in deAmbassade van België in Parijs, tijdens de België-Frankrijk Nucleair ForumDe uitwisselingen, zowel ambitieus als pragmatisch, hebben de cruciale uitdagingen aan het licht gebracht die verband houden met de herindustrialisatie en grensoverschrijdende samenwerking in een zeer strategische en gevoelige sector.
Waarom was Multios aanwezig?
Omdat deze sectoren een fundamentele behoefte delen: de uitwisselingen binnen de toeleveringsketen beveiligen en soepeler laten verlopen.
Hier komt precies de oplossing voor dit probleem IsoSpec, de oplossing ontwikkeld door Multios om betrouwbare, traceerbare en veilige uitwisselingen te garanderen in kritieke omgevingen.
Wij danken u hartelijk Waalse Export- & Investeringsbureau (AWEX) voor zijn constante steun, evenals voor alle betrokkenen en deelnemers voor de kwaliteit van de uitwisselingen, die zowel verrijkend als veelbelovend waren voor concrete perspectieven.





